SBT, yeni yayın uygulaması lansmanı için Brightcove’u seçti
BOSTON – Brightcove Inc. (NASDAQ: BCOV), Brezilya TV ağı Sistema Brasileiro de Televisão (SBT) tarafından Nisan ayında piyasaya sürülecek reklamla geliştirilmiş isteğe bağlı video (AVOD) hizmeti olan +SBT’yi desteklemek üzere seçildi.
Latin Amerika’nın değerli yayıncılarından SBT, 100’den fazla istasyondan oluşan geniş ağından Brezilya’daki izleyicilere içerik sunmak için Brightcove’un teknolojisini kullanacak.
Ortaklık, yüksek kaliteli yayın deneyimlerine yönelik artan tüketici talebini karşılamayı amaçlıyor. Brightcove CEO’su Marc DeBevoise, özellikle tüketicilerin içeriğe anında erişim beklediği bir dönemde, medya kuruluşlarının izleyicilerle etkileşim kurması için yayın akışının değerini vurguladı. DeBevoise, “SBT, bizimle ortaklık kurarak yeni kitlelere erişimlerini genişletmek, etkileşimi derinleştirmek ve içeriklerinden daha fazla para kazanmak için kusursuz bir uygulama içi yayıncılık deneyimi sunabilecek” dedi..
SBT Baş Dönüşüm Sorumlusu Roberto Grosman, TV şovları, haberler ve özel etkinlikler de dahil olmak üzere çok çeşitli video içeriğini izleyicilere dağıtmak için sağlam bir platforma ihtiyaçları olduğunu vurguladı. Brightcove, sağlam akış analizleri ve güvenilir, yüksek kaliteli video akışları sağlama yeteneği nedeniyle seçildi. Ortaklık aynı zamanda SBT’nin içerik ve yayınlama stratejilerini geliştirmek için birinci taraf veri analitiğine erişmesine de olanak tanıyacak.
19 Ağustos 1981’de kurulan SBT, Brezilya’nın aile kanalı olarak biliniyor ve 69 milyon hanede 200 milyon izleyiciye ulaşıyor. Oditoryum programları, çocuk içerikleri ve dijital platformlardaki güçlü varlığıyla SBT, Brezilya pazarında değerli bir izleyici kitlesine sahiptir.
Bu makaledeki bilgiler bir basın bültenine dayanmaktadır.
Bu makale yapay zeka desteğiyle oluşturulmuş, tercüme edilmiş ve bir editör tarafından incelenmiştir. Daha fazla bilgi için Şartlar ve Koşullarımıza bakın.